Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

κι άλλα χιλιόμετρα για την ενηλικίωση


δενόμαστε με λεπτά σκοινάκια
με τραβάτε πάνω - με τραβάτε κάτω

περπατάω σε δρόμους που μου ναι όλοι ξένοι
πεταμένα στενά ίδια μεταξύ τους για τα άπειρα μάτια μου

ανατολικά πιο ανατολικά
καινούργιοι κόσμοι
και δυτικά με τα πόδια
συζητήσεις για την πλευρά σου

συζητήσεις για την πλευρά μου
βοηθήστε με κορίτσια
να σκεφτώ καθαρά


ευθύνες
υπεύθυνες σχέσεις
φυγοπονία
οπισθοχώρηση
και σπασμωδικές εκρήξεις

τρέχω φωνάζοντας ότι δεν θα κάνω πίσω
πριν προλάβω να ακούσω

κουράστηκα κορίτσια

μου λέει στο τηλέφωνο
μήπως γι'αυτό είσαι καλά
ε ναι του λέω
νο γούμαν νο κράι

χαιρόμαστε με τις μαλακίες μας


μου λέει στο μπάρ
δεν μπορείς να είσαι ελεύθερο πουλί
του λέω μπορώ να είμαι τώρα που θέλω για λίγο;
μου λέει κακό τάιμινγκ
του λέω χεχ




τώρα μένω με ένα ελεύθερο πουλί ακόμα

μου λέει στη φωλιά
πως γίνεται να παραδέχεσαι
ότι έχεις μαζοχιστικό σύνδρομο
και να μην κάνεις κάτι να τ' αλλάξεις
χεχ
_______________________________

λέμε στο σπίτι
για τους χειριστικούς ανθρώπους
αυτές τις μέρες

ουέ κι αλοίμονό του έτσι και βρεθεί κανείς στον δρόμο μας

κι απ΄την άλλη έχουμε και την άλλη πλευρά
δεν χρειάζεται να μαστε μαλάκες

η λέξη που με τσιγκλάει τις τελευταίες μέρες: ωριμότητα

πως θα ξεμάθω να θέλω απλά να εξαφανιστώ από τη γη;
_________________________________________________

τα κορίτσια μου λένε πως αντιδρώ υπερβολικά με την μάνα μου
τώρα μέσα απ'τα μάτια τους βλέπω
πως δεν χρειάζεται να επαναστατώ
όποτε πάνε να μου ασκήσουν εξουσία οι δικοί μου
απ'τη στιγμή που μέσα μου εγώ νιώθω ανεξάρτητη

ούτε αυτό μου ταν ξεκάθαρο μέχρι τώρα
_______________________________________

έχω τα κορίτσια μου δεμένα με λεπτά σκοινάκια
και για πολύ καιρό τώρα
το μόνο που με νοιάζει
είναι εμείς και το υφαντό μας
______________________________________

εφηβεία; ποιος περνάει εφηβεία;
σηκώνουμε όλες τα χέρια μας








Δεν υπάρχουν σχόλια: