Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

είσαι κακίστρω σήμερα αλλά αυτή είσαι τι να σε κάνουμε 
πολύ θα ήθελα να μαι κακίστρω κι εγώ να μαστε μαζί κακίστρες
αλλά κάπου το χάνω τα μάτια μου είναι πολύ γουρλωμένα και ατσούμπαλα
να επιβεβαιώνουν ότι το είδες κι εσύ αυτό έτσι;
_________________________________________________________________________________

θέλω να σ' αγκαλιάσω αλλά εσύ θα κάνεις ιου
αυτές οι μέρες μου θυμίζουν εμάς 
το συναίσθημα της πληρότητας που σε νανουρίζουν συγχρονισμένες οι φιλικές ανάσες
ψάχνω να βρω πως θα σου πω ότι μου λείπεις
αλλάξαμε συνήθειες   πλέον βάζεις χαρυ πότερ για να κοιμηθείς και κάνεις παρέα με τα φιλαράκια
κι εγώ        και γω φταίω
_________________________________________________________________________________

θέλω να σου πω πως εκείνο το βράδυ που αποφάσισα να χτυπήσω το τατουάζ στον εαυτό μου
ήταν γιατί σκεφτόμουν ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που να με ευχαριστεί τόσο πολύ 
το    να του φέρω κρύο νερό με παγάκια   όσο σε σένα

Δεν υπάρχουν σχόλια: