Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

πρώτη φορά έμπαινα κρίκος σε μια αλυσίδα παραγωγής  
άλλα αντίστοιχα μου ρχονται 
το να πρέπει να καθαρίσουμε 
το εξοχικό μόλις φτάσουμε
ή να κάνουμε αλυσίδα
για το κουβάλημα των πραγμάτων
απ΄το πορτπαγκάζ στο σπίτι
ααα απ'τα αγαπημένα μας πράγματα
σαν οικογένεια νιώθω το παίρνουμε
αρκετά στα σοβαρά αντανακλαστικά
τεντωμένα και συνενοήσεις για το αν
έχει άλλα  γέλια στο ανεβοκατέβα τις σκάλας 
σαγιονάρες πατίνια στο μάρμαρο της εισόδου

ήταν τέλειο αυτό το επίπεδο δραστηριότητας ανθρώπων που συνυπάρχουν σε μερικά τετραγωνικά
χαλαρά ήρεμα και συγκεντρωμένα ο καθένας στα χέρια του
μου άρεσαν όλες οι δουλειές όταν δίπλωνα το καλό χαρτί ακριβώς -ψυχαναγκαστική ηδονή
είχα στα χέρια μου το μέλλον των εξωφύλλων
στο χοντρό χαρτί ακουαρέλα αφήνει αποτυπώματα απ'τη δύναμή σου
με το σύστημα που τα δίπλωνα σχηματιζόταν μια κούρμπα στην μια άκρη
κούρμπα που θα πιάσουν άλλα δάχτυλα σκορπισμένα στην ελλάδα μιχ τι την ήθελα τώρα την ελλάδα
στον χώρο άλλων ανθρώπων σε άλλα δωμάτια όσο περιμένουν στο δωμάτιο κάποιου θα το ανοίξουν θα το χαζεύουν ίσως γυμνοί στο κρεβάτι ενώ περιμένουν τον άλλο να γυρίσει απ΄την κουζίνα/τουαλέτα
νερό
ένα μπουκαλάκι νερό να χετε πάντα δίπλα στο κομοδίνο σας

γυρισμένες πλάτη με πλάτη σφυρίζαμε τραγουδάκια παραπονιάρικα
μου πε δεν σε πειράζει ε θα με υποστείς θα τραγουδάω
μετά ήρθε η φίλη της για διάλειμμα για τσιγάρο δεν άκουγα τι έλεγαν ακουσα όμως ότι χωρίσανε

μετά ήρθε και μου άλλαξε αρμοδιότητες να μην είμαι μόνη μου και βαριέμαι
ανησυχούσε αλλά ήδη είχα αρχίσει διαδικασία εξημέρωσης στην προηγούμενη
μου αρέσει και μου λείπει τόσο πολύ σαν διαδικασία να είσαι συντονισμένος για λίγο με τους άλλους στον ίδιο σκοπό στην ίδια συχνότητα

επιτέλους μπορούσα να συναναστραφώ άνετα στο επίπεδο που θέλω ακόμα και με το μεζεδάκι την ξαδέρφη του
κι ήταν κάτι που προσπαθούσα χρόνια


το βάζω στην ίδια κατηγορία με τ να παίζεις με τους φίλους σου μουσική ας πούμε



Δεν υπάρχουν σχόλια: