Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

τα χειρότερα είναι πίσω μου

το πρώτο βράδυ δεν φοβάμαι τίποτα
η αθηναία μου πλευρά είναι ακόμα φρέσκια
όλα αυτά που πέρασα
έφτασα επιτέλους στο σπίτι  στο σπίτι μας
σε απόσταση ασφαλείας απ'όλα αυτά 
σε απόσταση ασφαλείας απ'όλους αυτούς που ζητήσανε κάτι από μένα

το είχα ήδη σκάσει 3-4 μέρες τώρα μαζί σου
πιο πριν το χα σκάσει από σένα
γιατί το χες σκάσει από μένα 


το να εξαφανιστώ σημαίνει να το σκάσω απ'όλα τα πράγματα που μου ζητούνται
απ'όλα τα σχέδια που με περιλαμβάνουν


το σκασα : πήρα απόσταση απ'τα πράγματα , απέδρασα απ'την δίνη , τώρα μπορώ με την ησυχία μου να σκεφτώ την επόμενη κίνηση μου , τι απ'τα πράγματα που μου ζητήθηκαν θα δώσω τελικά , με ποιούς όρους , τι ζητάω εγώ  



κάτι έχει συμβεί εδώ / αντιστράφηκε η σχέση αθήνας - θεσσαλονίκης / κανονικής ζωής κι εμβόλιμης 
ακόμα κι αν μην ισχύει θέλω τόσο πολύ μάλλον να ισχύει  που ισχύει που θα ισχύσει 
χαίρομαι πολύ που ξαναγύρισα  χαίρομαι πολύ που δεν θα με απασχολούν πια όλες αυτές οι αγωνίες
που τις κλείνω σε έναν κύκλο  και τις βλέπω να ουρλιάζουν μέσα απ΄το κλουβί τους κι εγώ τραβάω φωτογραφίες και τις πετάω φυστίκια


σηκώνω τα χέρια μου με τον τρόπο που αυτοί που μ'αγαπάνε θέλουν για μένα


Δεν υπάρχουν σχόλια: