Κυριακή 9 Αυγούστου 2015

τι να τα κάνουμε τα σεντόνια

σε πειράζει να ναι το κρεβάτι ξέστρωτο

σε πειράζει;


κάθε δευτερόλεπτο που περνάει                  ενα σεντόνι  φιμώνει το στόμα μου
                                                                                         το ένα πάνω στο άλλο


το στόμα    ανοιχτό                                                         το ένα αντίκρυ στα λλο

κι ακόμα                   κούφιο
                                                                                     κι η απόσταση = πάχος πανιού x δευτερόλεπτα
και         σνιφ   σνιφ
είναι πια οι λέξεις που μου μείναν διαθέσιμες


            τα μάτια σου κλείσανε   πως να σου απαντήσω ; ; ;
            

                  είμαι έτοιμη να ανοίξω διάπλατα για σένα
                  τις ατσουμπαλιές μου να  σώζεις    
                                                                               προσευχές για να σταματήσουν οι υποθέσεις

κι εγώ
θα ξεπεράσω τον εαυτό μου

πιο γρήγορη θα γίνω
η αγαπημένη σου ενέργεια   κάπα ίσον εν δεύτερον εμ επι βε τετράγωνο
πιο σβέλτη

κανένα δευτερόλεπτο ανάμεσά μας
                                                                             δεν  θα αφήσω
 

















Δεν υπάρχουν σχόλια: