Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

οι ψείρες


ρώτησες τι δηλαδή υπάρχει ειδικό σαμπουάν;
πήγα στο μπάνιο να δω το ειδικό σαμπουάν
αυτό είναι για την πρόληψη
τώρα είναι ήδη πολύ αργά

λεβάντα και ρίγανη και κανελα και βασιλικός
ότι θα βαζες στη σάλτσα σου δηλαδή
εκτός από λεβάντα
και κανέλα γιατί δεν είσαι του ανατολίτικου
βασιλικό δηλαδή

ζαρζαβατικά εναντίον ψειρών
εναντίων ζιζανίων
τι μας λεει αυτό δηλαδή για την αναγκαιότητα της χλωρίδας

επανάσταση

δηλαδή να το χρησιμοποιήσω τώρα
συνέχισα να χαζεύω την γραφιστική της ετικέτας του σαμπουάν
ξεκούμπωσες την ζώνη σου και το παντελόνι σου με έναν αντρικό τρόπο που δεν μ'άρεσε καθόλου
σου πα ναι και βγήκα απ'΄το δωμάτιο


τουλάχιστον θα κάνουμε κάτι 
θα ναι σαν βιντεογκέιμ θα τις γαμήσουμε τις καργιόλες τις ψείρες



α ρε                   γαμώ την πουτάνα μου  σου πα να τις προσέξεις τις καργιόλες τι μου κούναγες το κεφάλι σου αδιάφορα θα τις κανονίσω

τα χεις δει τα μαλλιά της;
σαν λιονταρίνα είναι πως στον πούτσο θα ξεμπερδέψουμε από αυτό

όταν το πλήθος με φωτιές και τρίαινες ψάξει να σε βρει να σε κάψει εγώ θα τους πω που είσαι να το ξερεις


οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους



θα βρωμάμε και θα ζέχνουμε ξυδίλα κι όλοι θα ξίνουν το πιγούνι τους αχ κάτι μου θυμίζει αυτη η μηρωδιά κάποιο ένοχο μυστικό χμμμ


και δεν αρκεί να πατήσεις τον εαυτό σου κάτω να τις βγάλεις όλες μία μία 

πρέπει να σιγουρευτείς κι ότι οι κοντινοί σου θα ακολουθήσουν κι αυτοί εντατική θεραπεία
κι ότι θα σταματήσει γρήγορα ο φαύλος κύκλος σου κολλάω μου κολλας πίσω
πρέπει να πατάξεις μία μία τις ψείρες σε κάθε κοντινό κεφάλι

ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

γαμώ την πουτάνα μου δηλαδή

είμαι υγιειονομικός κίνδυνος

1 σχόλιο:

xristina είπε...

το ερώτημα είναι.....ψείρες ή κατσαρίδες??? ποιο είναι πιο υποφερτό τελικά???