Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ



γυρισα σπίτι με περίμενε η ι****α κι ο φ****ς είχαν λύσει την εικασία του γκολντμαχ και με περίμεναν να μου το πούνε
καρφωτή στην κουζίνα κοκτέιλ πορτοκάλι μήλο ροδάκινο μπελο απτα ντισκάουντ μάρκετ
ποολυ καλό   καμία σχέση με αμίτα
είχε κουσκους και σουτζουκάκια που φτιαξε ο κ******ς πολύ καλό να θυμηθώ να το προτείνω στην γιαγια να χαρει που έπιασε τόπο ο κιμάς
βγήκε η ι****α με το βρακί και με τράβηξε μέσα
μου ανοίξανε το λήμα στη βικιπιντια και τους ορισμούς του πρώτου περιττου και άρτιου
μιλάγανε για 2 και 3 και διάφορο και αρτιο και άθροισμα και κάπα και λαμδα συν ενα
σκαλώσανε κάπου παγώσαν οι εκφράσεις τους και αποφάσισαν να πάρουν χαρτί και μολύβι να τα γράψουνε
ο φ****ς έγραψε με μεγάλα γράμματα πάνω
ΛΥΣΗ ΕΙΚΑΣΙΑΣ ΤΟΥ GOLD BACH GOLDBACH
φούσκωσα απ'το φαί βραδιάτικα ήπια λίγο χυμό ακόμα θυμήθηκα ότι έχω φάει τέσσερα (4) κρουασάν σερενάτα  και σηκώθηκα
είπα στα παιδιά καληνύχτα και πήρα την μωβ κουβερτούλα απ'το σαλόνι γιατί σκέφτηκα ότι θα ταν ότι έπρεπε
μπήκα μέσα στο δωμάτιο μου που χα αφήσει το φως ανοιχτό και
ήταν από τις φορές που έχω χαρεί που μπήκα στο δωμάτιο μου περισσότερο
έβγαλα τις γαρδένιες απ'την τσαντα μου και τις έβαλα σε ένα ποτηράκι που ταν στο κομοδίνο μου κοίταξα γύρω μου αλλά δεν υπήρχε νερό μόνο το κοκτέιλ φρούτων
σκέφτηκα για μια στιγμή ότι μπορεί να ήταν θρεπτικό για τις γαρδένιες αλλά μετά σκέφτηκα ότι είναι πολύ κανιβαλιστική συμπεριφορά για ένα φυτάκι του θεού
και μπορεί να την κατέστρεφε
ο χυμός πάντως σίγουρα θα καταστραφεί αμα αργήσω να σηκωθώ το πρωί και μείνει εκτός ψυγείου τόσες ώρες μεστην ζέστη ειδικά αν είναι όπως σήμερα που ήταν σαν να ΜΠΗΚΕ το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
γιαυτό καλύτερα να ξυπνήσω νωρίς αύριο γιατί κρίμα ο χυμός κι έχω και διάβασμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: