Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

5 το βράδυ οι λεξούλες μου μείνανε μόνες τους
παλιός φίλος που χαθήκαμε εφταιγα κι εγώ ε και λίγο κι αυτός η ζωή τα φερε και το τρέξιμο ε και χαθήκαμε

ε και χαθήκαμε   και χαθήκαμε ο καθένας μόνος του και χαθήκαμε
καλά θα μαστε αφού δεν είμαστε εδώ μπορεί να μαστε και κάπου καλά

ο γραπτός μου λόγος ρήμαξε όπως τα λούνα παρκ της ντογκταουν
βρωμιά κι εγκατάλειψη και πρεζόνια μετανάστες καλλιτέχνες
τι άλλο να κάνεις από σερφ

αυτή δεν είναι μια παραλία που έρχεσαι για διακοπές
αυτή δεν είναι μια παραλία που έρχεσαι για κολύμπι


γκόου χόουμ



ένα
σχήμα εσωστρεφών ανθρώπων-που τα λένε όλα στα γραπτά τους

δόξα τω θεω μιλάω στους ανθρώπους πια
ποια ανάγκη για γραπτά

τα πράγματα που λέω στους ανθρώπους
δόξα τω θεω
τα πράγματα που λέω στους ανθρώπους πράγματα που ειπώνονται πράγματα που επικοινωνούνται
επικοινωνία επιτευχθείσα μεταφρασμένη στο δέκτη
επιτευχθείσα επικαλούμενη τον κυρίαρχο λόγο

πλαισιόνομαι από παράθυρα που ανοίγω χρησιμοποιώντας κριτική το εργαλείο μου για την διεκδίκηση της ελευθερίας

για το ανοιγμα παραθύρων πάντα κριτική!αυτήν ξέρω αυτην εμπιστεύομαι!

πλαισιόνομαι από ασπίδες και κράνη διάσημου τεχνίτη τελευταίας λέξης της μόδας

και μες στην σκιά τους τους άλλους κοιτάς

εμένα το μηχανάκι μου αστράφτει στον ήλιο



δύο
κι οι λεξούλες μου μείνανε μόνες τους




τα κορίτσια μου πόσο τα αγαπώ              μείνανε μόνες τους         οι λεξούλες τους
απόψε όλες μόνες μας μείναμε
κι ήταν ωραία
να μην πούμε σε κάποιον κάτι
να μην πούμε σε κάποιον κάτι

να μείνουμε μόνες μας   οι λεξούλες   για κάποιο κάτι
να δούμε ένα ξημέρωμα βρε αδερφέ

Δεν υπάρχουν σχόλια: