Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

στις μέρες μας αντίσταση είναι να στέκεσαι ακίνητος   -αν σε ενδιαφέρει να ανισταθείς είναι το πρώτο βήμα


το να είσαι στο πιο κουλ μέρος της θεσσαλονίκης σημαίνει να ζεις την θεσσαλονίκη στην αιχμή του τώρα της              -άμα σε ενδιαφέρει να ζήσεις την θεσσαλονίκη-   την ώρα που προσπαθεί να προλάβει τον υπόλοιπο κόσμο


western union carrefour express      kai party se megalous xwrous
                                                                         ||   me aspres kolwnes
                                                                              |        viomhxanika parathira
                                                                                        |||          kai kana-duo futa---->eswterikou xwrou fusika

                          kai tsoup -hrtha pio konta sou
egw-easyjet-esu

ελπίζω να μην σε πειράζει που σε χρησιμοποιώ σαν πινέζα αναφοράς
αν θες με πιστεύεις
αν θες πιστεύεις ότι θελεις

κάπου διάβασα σήμερα
κάπου σε κάποιο μέρος στο          δια δικτυο 

CONFUSING YOURSELF IS A WAY TO STAY HONEST

έτσι έλεγε    κάπου στο διαμπλεγμα
ε λοιπόν
3 μπίρες μπορούν


  1. όλοι χτυπιόντουσαν μόνοι τους -χτυπούσαν τα κεφάλια τους και τα πόδια τους χτυπούσαν τα χέρια τους με τα χέρια τους
  2. δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να μαστε μαζί και να σχολιάζουμε μαζί-χορός-χορός-χέρι-μέση-αλλάγή βάρους-χορός-χτύπημα στον ώμο-χέρι στον ώμο-χέρι στη μέση-στόμα στο αυτί-ψίθυροι-εκεί-αυτός που θα σου δείξω-ακολούθησε το βλέμμα μου-ανταλλαγή βλεμμάτων κι ανταλλαγη βλένων-χαμόγελα με νόημα-χορός
  3. τίποτα δεν φαίνεται περίεργο-όλα είναι φυσιολογικά-ναρκω-λογικά

και ξαφνικά κάποιος έκλασε-είμαστε σίγουροι-το μυρίσαμε-κι είμαστε σίγουροι ότι δεν ήμασταν εμείς-αυτό θα πει εμπιστοσύνη άλλωστε
 

    4. όταν είμαστε μαζί δεν φοβάμαι τι πάω να γίνω

κάποια από αυτές τις μέρες
το είπες εσύ-δεν το διάβασα κάπου
πως σκεφτόσουν πως
αν επικοινωνούσαμε τέλεια θα είμασταν ένας άνθρωπος σε δύο σώματα
                                                                                        είπες
                                             ύστερα το σκέφτηκες λίγο
κι είπες
                                     ποιος θα το θελε αυτό



εγώ το θέλω αυτό--->μπορώ να το έχω?
πλιζ
πλιζ
πλιζ
πλιζ
πλιζ

στο είπα δεν μπορώ να τα κρατάω για τον εαυτό μου-δεν έχω τι να τα κάνω και που να τα βάλω
δεν έχω λόγο να τα κάνω -αν δεν είναι διασκεδαστικά


άμα καταφέρω να μείνω ακίνητη εκεί που είμαι
συνεχίστε χωρίς εμένα κάντε τα δικά σας
και μην περιμένετε τίποτα από μένα

θα κάνω κουτσό στο σημείο που βρίσκομαι μέχρι να χαθείτε απ'το οπτικό μου πεδίο
και μετά θα γυρίσω πίσω να παίξω μ'αυτούς που
δεν ξέρουν τι κάνουν               και δεν θέλουν να γίνουν τίποτα από αυτά που      εσείς θέλετε να γίνετε


μπορώ να σου γνωρίσω εκείνη την αγοροπαρέα που μένει στην ισαύρων
που δεν έχουν δικό τους κρεβάτι και κοιμούνται σε όποιο είναι ελεύθερο
αλλά έχουν ένα δωμάτιο με ένα καθρέφτη και τούφες στο πάτωμα
γιατί έχουν τρίχες πολλές και μαλλιά και μούσια και χρειάζονται ένα δωμάτιο για μπαρμπέρικο


5.δεν με νοιάζει -καιρό έχω να νιώσω τόσο ξένοιαστη
όχι πολύ δηλαδή αλλά τόσο



1 σχόλιο:

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αυτή η αίσθηση που μου δημιουργούν αυτά που γράφεις είναι τέλεια. όχι χαρούμενη ούτε και μη-χαρούμενη. βασικά,σαν γαλλικός κινηματογραφος :)

ΥΓ bord de l'eau?