Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

μπαστούνια για μαγκούρες










τώρα ξέρεις στα σίγουρα πως σε διαβάζω
τοποθετήθηκα στο ακροατήριο σου
όταν σηκώνεις το βλέμμα από το πληκτρολόγιο θα μαι εκεί
φαντάζομαι το ήξερες ήδη
αλλά αλλιώς να στέκομαι εκεί όρθια με το μπαστούνι μου
δεν είπαμε ποτέ γι'αυτό το πράγμα
κάνω και γω ότι μου κάνανε
ήταν αλλιώς τα πράγματα όταν ξεκίνησα
όταν ξεκινήσαμε όλοι εμείς
κάποιοι καταφέρανε να το διατηρήσουν
αγνό μακριά απ'την κανονική τους ζωή
αυτό δεν θέλαμε;
γι'αυτό δεν το κάναμε άλλωστε;
αλλά ήταν αλλιώς τα πράγματα τότε
εμείς ήμασταν αλλιώς
επιτρέψτε μου να τοποθετήσω τον εαυτό μου στους παλιούς
εσείς οι πιο παλιοί επιτρέψτε μου να τοποθετηθώ στους λιγότερο παλιούς
αλλά και πολύ λιγότερο καινούργιους
επιτρέψτε μου να κρατήσω το μπαστούνι μου
δεν είναι ένα πολύ παλιό μπαστούνι
αλλά αρκετά παλιό με τον τρόπο του
είναι ένα δικό μου μπαστούνι
αλλιώτικο από τα άλλα
μόνο και μόνο για να αθωωθεί
από την μετρήσιμη παλαιότητα του
στο κάτω κάτω
ένα μπαστούνι είναι ένα μπαστούνι
από μόνο του
δεν είναι μαγκούρα κατάπτωσης
είναι μπαστούνι σοφίας
είναι σαν μαγκούρα πρακτικά αλλά πιο ψηλό
όχι πολύ ψηλό για να μην το κατηγορήσουν για έπαρση
γιατί είναι σοφό μπαστούνι
είναι όσο ψηλό αντέχεις να κουβαλάς
το δικό μου θα έλεγα πως φτάνει στο ύψος των ματιών μου
ναι νομίζω ότι θα τολμούσα να κρατάω ένα τόσο ψηλό μπαστούνι
τόσο σοφό μπαστούνι
όχι τόσο πολύ
τόσο σκέτο
τόσο όσο που λένε
είναι τόσο ψηλό μπαστούνι όσο και σοφό
εμείς οι παλιοί με τα μπαστούνια μας λοιπόν
χωρίς να έχει σημασία αν οι άλλοι της συνωμοταξίας μου θέλουν να κρατάνε μπαστούνι
μιλάω για εμάς που κρατάμε
μιλάω για εμένα που κρατάω
και δεν αποκλείω την ύπαρξη άλλων
ένας είναι ήδη αρκετός για το είδος του άλλωστε

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κάποιοι ήθελαν να ενώσουν αποκόμματα ζωής. Ίσως για να απομυθοποιήσουν την αγνότητα και να κυλιστούν στα βρώμικα μυστικά της...

Alexander Dolchstosslegende είπε...

Το μέσο δομεί το ίδιο την διαδρομή . Η πληροφορία και η εμπειρία που διαβιβάζονται μέσω του μέσου αποκτούν τις ίδιες αξίες με βάση την λειτουργία αυτού .Με δυο λόγια κατασκευάζουν ένα άλλου είδους σύνολο αξιών , σημαινόμενων και αποκτάνε κάποια ιδιώτυπη αντικειμένικη αξια που μάλλον καμία σχέση δεν έχει με οποιαδήποτε εμπειρία . Ο μικρόκοσμος δημιουργείται . Εξαπλώνεται και συνεχίζει να δομείται με βάση θεμελιών τα οποία έχουν υπάρξει σε προγενέστερες πληροφορίες που έχουν εκφραστεί μέσω του μέσου (οι οποίες έχουν τυγχάνουν και κάποιου είδους αξιολόγησης ) . Στη συνέχεια το θέαμα επικτύνεται , το υλικό υπάρχει παντού και τα πάντα έχουν δυνάτοτητες αφού δεν μιλάμε για εμπειρία ζωής αλλά για υλικά σύνθεσης .
Η άγνοια είναι δύναμη ,η αδιαφορία σταθερότητα και το μέλλον προκαθορισμένο απ τα όρια του .
Θάνατος στους φετιχιστές των πάρτι.