Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

bluebli
άνοιξε την τηλεόραση χαμηλά για να καλύπτει τους ψιθύρους μας
το σπίτι κοιμόταν και δεν έπρεπε να ξυπνήσει
τέτοια ώρα βλέπεις μόνο ξεχασμένες φάτσες σε ξεχασμένα σίριαλ

έφτιαξε ιδιωτικό χώρο
μονωμένο
μέσα στο ξένο σπίτι
με τα ξένα έπιπλα και τις ξένες φάτσες

πράγματα που θέλω να πω
το πρωί όταν ξύπνησα άκουσα φωνές απ'την παραλία
το πρωί όταν ξύπνησα ήμουν σίγουρη πως δεν ξύπνησα

γαλάζιο φως πάνω σου
στο δέρμα σου και τους δερμάτινους καναπέδες σου
κατασκηνωτικό στρώμα φιλοξενίας στο πάτωμα
πάνω στο ξένο χαλί
για τον ξένο σας

η διαμονή μου είναι προσωρινή
η διαμονή μου είναι προσφυγική

με κοίμισε στο πάτωμα
στην κρυψώνα κάτω από το τραπεζάκι

είχαμε κλάψει σιωπηλά και γαλάζια νωρίτερα
είχαμε τυλιχτεί με γαλάζιες κουβέρτες
είχαμε κάνει γαλάζιο έρωτα

με κοίταξε με τα γαλάζια μάτια της
με κοίμισε στο πάτωμα
στην κρυψώνα της

το πρωί όταν ξύπνησα ήμουν σίγουρη πως δεν ξύπνησα

είμαι σίγουρη πως δεν έφυγα
είμαι σίγουρη πως με κράτησε εκεί
είμαι κάτω απ'το τραπεζάκι



2 σχόλια:

Socratεs Rallis είπε...

ωραίο

Faidra Faitaki είπε...

Τι ωραία που γράφεις, Κατ! Όλο και πιο ωραία!