Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

tent 042
και τη μία γουλιά μπίρα μετά την άλλη
και το ένα τσιγάρο μετά το επόμενο
και το βλέμμα να πλανάται αδιάφορα μακριά απ'το τραπέζι στους περαστικούς
να κάνω κάτι να μετριέται η ώρα
καρφωμένη στις καρέκλες του στεκιού τους
να ουμε να ουμε να ουμε να ουμε
και στο πίσω τραπέζι ο τυπάς λέει στους φίλους του για την καργιόλα του
αφού του φέρεται έτσι θα της φέρεται έτσι κι αυτός
κι η πρεζοσερβιτόρα πηγαινοφέρνει παγωμένα ποτήρια και μιλάει για κάτι μαθήματα ξενάγησης
ο σκληρός τριαντάρης με ρώτησε αν είδα αυτό κι έδειξε τα πόδια του
κοίταξα κάτω απ'το τραπέζι κι είδα ένα λούντρινο κουτάβι
τον ρώτησα γιατί 
μου πε το πήρε με την κοπέλα του να το μεγαλώσουν 
αλλά μετά από δυο μέρες η κοπέλα του έφυγε και μεινε ο σκύλος
ο σκληρός τριαντάρης κάπνιζε κάτι τσιγάρα αλλιώτικα με μπορντό φιλτράκι
ο μαλακός τριαντάρης είπε φυτρώνουν στους θάμνους
ο σκληρός είπε τα παιρνε ένα ευρώ το πακέτο
έστριψα κι άλλο κι άλλο κι άλλο τσιγάρο
παρατηρώντας κάθε φορά τα λεπτά αδύνατα δάχτυλα του μαλακού τριαντάρη που πλαισιώνονταν απ΄την παντόφλα του
ο σκληρός τριαντάρης ασχολιόταν με το ψάρεμα ένα διάστημα
είχε και φορτηγό το πήρε επτά χιλιάρικα το πούλησε τεσσεράμισι
αργότερα όταν θα είχαμε πιει και τα τσίπουρα και θα χε ψηθεί να μιλήσει λίγο παραπάνω
θα μάθαινα πως στην ηλικία μου ήταν κλόουν σε παιδικά πάρτι
τον ρώτησα αν είχε σχέδια για το μέλλον μου πε σκόπευε να κανονίσει να βγάλει σύνταξη
γέλασα
απορίας μου είπε
το εννοούσε
ο μαλακός τριαντάρης βιδώθηκε
είπε κάτι για όλους τους έλληνες που ναι ίδιοι
γιαυτό δεν πάμε μπροστά είπε
ο σκληρός τον ρώτησε αν τον πείραζε να του δίνει ένα σεντ το μήνα για να είναι αυτός καλά
ο μαλακός είπε ναι με πειράζει
κι έπειτα το ξανασκέφτηκε είπε εντάξει
για σένα που σαι φιλαράκι μου ναι ρε μαλάκα
αλλά για κανέναν άλλον μόνο επειδή είσαι εσύ
εγώ έβγαζα τα κουκούτσια απ'τις ελιές με τα χέρια
ο μαλακός μου πε πως τρως έτσι είσαι κι αθηναία
του πα σωστά
ο σκληρός είπε τι λες το κορίτσι μια χαρά είναι
ο μαλακός απάντησε πως με πείραζε για να δει πως θα αντιδράσω
και καλά ξηγιέμαι για αθηναία
του χωσα μια σφαλιάρα
κι οι τριαντάρηδες γελάσανε


Δεν υπάρχουν σχόλια: