Κυριακή 14 Απριλίου 2013

κάτι

kastra2 005
να καλύψω την τρύπα στο κρεβάτι μου
την τρύπα που χύθηκες κι έφυγες
εγώ και ο φίλος μου θα με φροντίσουμε
να μην πάθω τίποτα
θα μου χαιδεύουμε τα μάγουλα την ώρα που προσπαθώ να  κοιμηθώ
κι ανακατεύομαι με τα σεντόνια
μου ανοίγεις το κεφάλι
εγκεφαλικές επεμβάσεις
μου ρίχνεις οξύ στους νευρώνες
και περιμένεις να δεις
πόση ώρα μιλάμε
χωρίς να δείχνουμε συναισθήματα
πόση ώρα θέλει για να δράσει
πόσο ακόμα θα αντέξω
μέχρι να παραλύσω από το βάρος που με πλακώνει
γιατί είναι όλα τόσο ανάλαφρα;γιατί είναι τόσο εύκολα;
αν πηδήξω απ'την ταράτσα θα νιώσω κάτι επιτέλους;
θα νιώσω βάρος επιτέλους;
θα νιώσω πόνο επιτέλους;
δεν τα αντέχω όλα τόσο όμορφα που είναι
ο τύπος είχε δίκιο.είναι όλα χάλια τελικά.



[placebo] x 218349384-3945-39504-546-59760976880183973

Δεν υπάρχουν σχόλια: