Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

τίποτα στη ζωή μου δεν αγαπώ όπως τους portishead

berlin 443
βάζει το roads.ωπ.να τα.
φτιάχνει το κλίμα αποφεύγοντας να βάλει το glory box.
τελειώνει.
ψάχνει το επόμενο στα προτεινόμενα.
το glory box είναι ακόμα εκεί.
δεν το επιλέγει.ψάχνει κι άλλο.
βάζει κάτι.
είναι όλο το άλμπουμ.
έξυπνη κίνηση.τώρα θα το ακούσουμε καταλάθος.τάχα.

κι έτσι όπως στεκόταν εκεί στην άλλη άκρη του καναπέ σκέφτηκα πως δεν ήξερα πιο φοβισμένο πλάσμα.
και μετά σκέφτηκα τους φίλους μου που θα διαβάζανε αυτήν την πρόταση.
πόσοι φίλοι μου θα νόμιζαν ότι μίλαγα γι'αυτούς.
και μετά σκέφτηκα πόσο φοβισμένους φίλους έχω.
και μετά σκέφτηκα πόσο φοβισμένα είμαστε όλα μας.

θα βιντεοσκοπείς αυτά τα πράγματα για μένα;

τίποτα δεν αγαπώ όπως τους portishead.
τίποτα δεν αγαπώ όσο όπως τους portishead.
τίποτα δεν αγαπώ όπως τους portishead στη ζωή μου.
τίποτα δεν αγαπώ όπως τους portishead στον κόσμο.
τίποτα δεν αγαπώ.



1 σχόλιο:

I'm not she είπε...

σε αγαπ(ά;)ω παντοτινά