Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

έκτατο/συμβαίνει τώρα/απευθείας μετάδοση

pantelis 247
20:34
το γατί μου ζει σε επικίνδυνες συνθήκες
φοβάμαι μην του συμβεί κάτι εξαιτίας μου
δεν θα μπορώ να ησυχάσω
ήρθε η ώρα να φύγεις παντελή
λίγο ακόμα να αργήσεις
και μετά δεν θα το επιτρέψω να φύγεις
θα μείνεις δικός μου για πάντα
γιατί θα σε θέλω δικό μου για πάντα
γι'αυτό θα αφήσω την πόρτα ανοιχτή 
ακούς παντελή;
δεν είναι μέρος για ένα μικρό γατάκι σαν εσένα

23:08
ανακατεύεται με τα πράγματα μου στο γραφείο.
ελίσσεται ανάμεσα στα κεράκια μου.
ανησυχώ έχει ένα κάτω του.
κάνω να το πάρω.
σκατά.
καπνός
μυρίζει καμένο.
το πιάνω.
έχει καψαλιστεί το τρίχωμα της κοιλιάς του.
το γατί αναπηδά.
τρέχει στο κρεβάτι μου κι ύστερα στο πάτωμα κι ύστερα σ'όλο το δωμάτιο.
το ορκίζομαι πως μύρισα ψημένο κοτόπουλο.

γι'αυτό κι εγώ κάνω ότι δεν βλέπω πως τρώει τα ψίχουλα απ'το πιάτο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: