Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

είμαι ναυάγιο

berlin 100
ξύπνησα αλαφιασμένη από φωνές
κάποιος φώναξε βουλιάζουμε
πετάχτηκα πάνω και προσπάθησα να βάλω τα παπούτσια μου ενώ το πάτωμα κουνιόταν
βγήκα έξω στο διάδρομο και τους είδα όλους να τρέχουν προς διαφορετικές κατευθύνσεις
τους φώναξα να μάθω τι συμβαίνει μα κανείς τους δεν απάντησε
κατέβηκα κάτω στο αμπάρι και το νερό μου φτανε στα γόνατα
ένα χέρι με γράπωσε και μου έδωσε ένα κουβά
κουνήσου μου είπε
άρχισα να γεμίζω τον κουβά με τον νερό από την λίμνη που σχηματιζόταν γύρω μου
και να το πετάω απ'τα φινιστρίνια
συνέχισα να το κάνω μέχρι που με πόναγαν πια τα μπράτσα κι η μέση μου
και το νερό ανέβαινε όλο και πιο πάνω
κάποια στιγμή τα χέρια μου πονούσαν τόσο που δεν μπορούσα να τα κουνήσω άλλο
κάθισα κοκαλωμένη εκεί που ήμουν και τους παρατηρούσα όλους σκυφτούς και πανικοβλημένους
ήταν μάταιο προφανώς
τους γύρισα την πλάτη και κατευθύνθηκα προς την καμπίνα μου
χώθηκα με τα ρούχα κάτω απ'το κρεβάτι και κουκουλώθηκα με τα σκεπάσματα
κι έμεινα εκεί
να περιμένω στωικά το τέλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: