Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

δεν μπορούμε να μη γελάσουμε

5hmerh 835
εγώ είμαι αυτή που στέκεται στη στάση συνήθως
έχω συγκεκριμένο σχήμα
βάζω τα χέρια στις τσέπες και κοιτάω τον κόσμο που περιμένει
θα μπορούσα να παριστάνω ότι περιμένω το λεωφορείο μόνο και μόνο για να ανακατεύομαι έτσι σιωπηλά με ανθρώπους
περπατάμε με τα παλτά και τις φουστίτσες μας στην κρύα πόλη 
ακουμπάμε τις άκρες των δαχτύλων μας και τα μπλέκουμε μεταξύ τους
μιλάμε πολύ.τα βρίσκουμε.λέμε για τα πρώτα μας σεξουαλικά ερεθίσματα.
γελάμε πολύ.έχουμε δικά μας αστεία πια.
βλέπουμε φίλους.την γνωρίζω σαυτούς.την δείχνω.
βλέπω πως τους βλέπει.πως την βλέπουν αυτοί.
συνεννοούμαστε με τα μάτια.γελάμε.
τρίβουμε τα μάγουλα μας
ανακατεύω με τα χέρια μου τα μαλλιά της
την σφίγγω
ξαπλώνει στα πόδια μου
παρατηρούμε τον καπνό να διαλύεται στον αέρα του δωματίου μου
την κοιτάω.είναι τόσο ανάλαφρη.
κοιταζόμαστε στα μάτια
έπειτα κοιτάμε αλλού.
γελάμε.


είναι τόσο απαλή.