Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

tzia 309
Οι καινούργιοι μου φίλοι είναι πιο όμορφοι,πιο έξυπνοι,πιο αστείοι,πιο δυνατοί.
Οι καινούργιοι μου φίλοι με ανεβάζουν στις πλάτες τους στις συναυλίες.
Με αγαπάνε περισσότερο.Γελάνε με τα αστεία μου.Μου πειράζουν τα μαλλιά.
Οι καινούργιοι μου φίλοι είναι πιο λαμπεροί.Φωτίζουν στο σκοτάδι.
Οι καινούργιοι μου φίλοι είναι πιο βολικοί.Τους κάνω κουβαράκι και τους βάζω στις τσέπες μου.Τους έχω πάντα μαζί μου.
Οι καινούργιοι μου φίλοι έχουν πάντα νέες ιδέες.Με πάνε σε μέρη που δεν έχω ξαναπάει.
Οι καινούργιοι μου φίλοι με κουβαλάνε όταν είμαι κουρασμένη.Ξέρουν ένα σωρό κόλπα.Με αφήνουν συνέχεια με το στόμα ανοιχτό.
Τους καινούργιους μου φίλους δεν τους βαριέμαι ποτέ.
Οι καινούργιοι μου φίλοι δεν φοβούνται ποτέ.
Και το κυριότερο.Οι καινούργιοι μου φίλοι ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ άμα θέλω να τους σπάσω τα σπυράκια στην πλάτη.

2 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

βασικό αυτό το τελευταίο!

Alex D. είπε...

Μάλλον δεν θα κάνουμε καλή παρέα εμείς οι δύο. ΠΑΝΤΑ ΦΩΝΑΖΩ στην κολλητή μου όταν επιτίθεται στην πλάτη μου. Εσείς οι δύο ταιριάζετε όμως:Ρ